دانشگاه ینی یوزییل (Yeni Yuzyil University) در سال 2009 تاسیس شده است و بیشتر به دلیل ارائه رشته های پزشکی مشهور شده است. از این روی می توان گفت که این دانشگاه یکی از بهترین مقاصد برای دانشجویانی است که قصد ادامه تحصیل در ترکیه برای رشته پزشکی در ترکیه و دندانپزشکی در ترکیه دارند می باشد. شما می توانید در این دانشگاه که در قسمت اروپایی شهر استانبول واقع شده است، زندگی خوبی داشته باشید و با توجه به محبوبیت این دانشگاه و مقبولیت بالایی که دارد، پیش زمینه های مهاجرت به ترکیه را برای خود ایجاد کنید. تحصیل در ترکیه را می توان از مهم ترین راههای مهاجرت به ترکیه دانست.

در واقع شما می توانید با تحصیل در این دانشگاه، پیش زمینه های پیشرفت در آینده را برای خود ایجاد نمایید. دانشگاه ینی یوزییل دارای چندین پردیس در شهر استانبول می باشد و در واقع یک دانشگاه خصوصی به شمار می رود که دانشجویان برای تحصیل در ترکیه و در این دانشگاه باید هزینه های مربوط به شهریه خود را پرداخت کنند.

ویدیو معرفی

دانشکده پزشکی ینی یوزییل یکی از پر طرفدار ترین دانشکده های این دانشگاه به شمار می رود که در زمینه رشته های دندانپزشکی و پزشکی عمومی در حال فعالیت می باشد. لازم به ذکر است که تمامی رشته های ارائه شده در این دانشگاه برای تحصیل در ترکیه به صورت زبان ترکی ارائه می شود و از این روی دانشجویان در این دانشگاه باید نسبت به دریافت مدرک زبان ترکی اقدام نمایند.

همچنین در دانشکده ارتباطی این دانشگاه رشته های سینما، تلویزیون و رادیو ارائه می شود، تبلیغات، ویژوال رسانه طراحی و رسانه و مطبوعات را می توان از دیگر رشته های مورد علاقه در این دانشگاه عنوان نمود. در دانشکده اقتصادی و مدیریت این دانشگاه نیز سیاست و روابط بین الملل، اداره بازرگانی و تجارت بین المللی و ترابری ارائه می شود. با توجه به رشته های ارائه شده در این دانشگاه دانشجویان می توانند انتظار داشته باشند که تحصیل در ترکیه و در این دانشگاه می تواند تجربه ای پربار باشد. همچنین در دانشکده مهندسی و معماری این دانشگاه برای دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در رشته مهندسی برق و الکترونیک، معماری، تجهیزات مهندسی پزشکی و طراحی داخلی و دکوراسیون را دارند می تواند یک گزینه مطلوب باشد.

در دانشکده داروسازی نیز تنها رشته داروسازی ارائه می شود ولی در دانشکده علوم بهداشتی دانشگاه ینی یوزییل برای دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در ترکیه را دارند، رشته های پرستاری، اداره سلامت، سلامت کار و ایمنی و تغذیه و رژیم درمانی ارائه می گردد. دانشکده های دیگری نیز در این دانشگاه مشغول به کار هستند که اطلاعات دقیق در زمینه رشته های ارائه شده را می توانید از کارشناسان ما دریافت کنید.

رشته های دانشگاه ینی یوزییل استانبول

دندانپزشکی
پزشکی
رادیو، تلویزیون، سینما
تبلیغات
ویژوال رسانه طراحی
رسانه و مطبوعات
سیاست و روابط بین الملل
اداره بازرگانی
تجارت بین المللی و ترابری
مهندسی برق و الکترونیک
تجهیزات مهندسی پزشکی
معماری
طراحی داخلی و دکوراسیون
داروسازی
پرستاری
اداره سلامت
درمان فیزیکی و توانبخشی
سلامت کار و ایمنی
تغذیه و رژیم غذایی
هنر نمایندگی
طراحی گرافیک
ترجمه انگلیسی
زبان و ادبیات انگلیسی
زبان و ادبیات ترکی
روانشناسی
زیست شناسی مولکولی و ژنتیک
حقوق
دیپلم مؤسسات دو ساله
لجستیک
گردشگری و خدمات مسافرتی
برنامه رادیو و تلویزیون
بانکداری و بیمه
عدالت
تجارت خارجی
بیهوشی
خدمات جراحی
کمک های اولیه و اورژانس
تکنولوژی تصویربرداری پزشکی
مجله پزشکی و اسناد و مدارک
تکنیک های آزمایشگاهی پزشکی
اپتیک
خدمات دارویی
بهداشت دهان و دندان
تربیت روانی کودک
اندازه گیری گوش و شنوایی
مراقبت از سالمندان

شهریه برخی از رشته های تحصیلی دانشگاه ینی یوزییل

  • پزشکی: 15 هزار دلار
  • دندانپزشکی: 15 هزار دلار
  • داروسازی: 15 هزار دلار
  • پرستاری: 3200 دلار
  • فیزیوتراپی: 3600 دلار
  • دانشکده سلامت: 2600 دلار
  • مهندسی: 3600 دلار
  • حقوق: 7000 دلار

در صورتی که نیاز به دریافت مشاوره بیشتر در خصوص دریافت پذیرش از این دانشگاه داشته باشید و یا هنوز در ابتدای راه دریافت پذیرش تحصیل در ترکیه هستید، می توانید برای امکان سنجی و دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص با ما در ارتباط باشید. این خدمات با هزینه ای مناسب ارائه می شود و شما می توانید با خیال راحت از این خدمات استفاده داشته باشید.

دانشگاه ینی یوزییل برای کسانی که قصد ادامه تحصیل در ترکیه را دارند می تواند گزینه ای مناسب باشد ولی یک دانشگاه خصوصی است و دانشجویان باید هزینه خدمات دریافت شده را پرداخت کنند. همچنین به دلیل پراکندگی که میان پردیس های این دانشگاه وجود دارد، امکانات رفاهی مختلفی در این دانشگاه ارائه می شود. به طور کلی می توان گفت که غذای خوب و ارزان، اینترنت رایگان، کتابخانه و بیمه درمانی رایگان از مهم ترین ویژگی ها و امکانات رفاهی است که مسئولان دانشگاه ینییوزییل برای دانشجویان در نظر دارند. در این خصوص نیز می توانید با کارشناسان ما بیشتر مشورت داشته باشید.