دانشگاههای مورد تاييد بهداشت باکو 2018

طبق اعلام وزارت بهداشت، مدارك تحصيلي دانشگاه خزر قابل ارزشيابي خواهد بود.

دانشگاه خزر اولین دانشگاه خصوصی است که در جمهوری آذربایجان شروع به فعالیت کرده‌است.در زمینهٔ پاسخگویی به سوالات و مسائل ارتباط جمعی شامل روزنامه‌ها، کانال‌های رادیویی و تلویزیونی، پاسخگویی به مشکلات و مسائل دانشجویان، پژوهش‌های موسسات غیر دولتی بین‌المللی، سطح‌بندی دانشگاه از سوی شرکت‌های بین‌المللی و مؤسسات نظرسنجی و غیره، دانشگاه خزر در سال‌های فعالیت در جمهوری آذربایجان و همچنین در منطقهٔ قفقاز، آسیای مرکزی، خاور نزدیک و اروپای شرقی یکی از بهترین مراکز آموزش عالی و دانشگاهی شناخته شده‌است. این دانشگاه به عنوان یک مرکز برجستهٔ علمی و فرهنگی به مرکزی نوین و دارای نظم و انضباط از سوی مراکز اجتماعی شناخته شده‌است.

در آذربایجان، دانشگاه خزر برای ارائه نوآوری به سبک غربی در تمام سطوح آموزش به رسمیت شناخته شده‌است: در دانشکده‌ها برنامه‌های تحصیلی در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا، همچنین در یک مهد کودک و مدارس از جمله مدرسه دنیا برنامه‌های سطح ابتدایی و متوسطه اجرا می‌شود. در دانشگاه خزر حدود ۲۵۰ استاد و هیئت علمی دارد، که بسیاری از آن‌ها در اروپا و ایالات متحده آمریکا، در کشورهای همسایه مانند ترکیه، ایران، روسیه تحصیل کرده یا آموزش دیده‌اند. برنامه درسی دانشگاه خزر بر اساس برنامه‌های که از طرف استاند دانشگاه‌ها حاضر می‌شود اجرا می‌شود و از نظر صنعتی پیشرفته هستند. زبان اصلی تدریس در خزر انگلیسی است. هدف از این برنامه افزایش فرصت‌های علمی و حرفه‌ای دانش آموختگان و راهنمای آن‌ها برای کار در محیط بین‌المللی جهانی است.

موسسه آتیه داران علم و فرهنگ به عنوان نماینده رسمی این دانشگاه در ایران، آماده ارائه مشاوره و اخذ پذیرش از این دانشگاه در رشته ها و مقاطع تحصیلی مختلف می باشد. همچنین در صورتی که پرونده علمی مناسب داشته باشید، امکان ارائه بورس تحصیلی نیز وجود دارد. در این خصوص با مشاوران موسسه تماس حاصل فرمایید.

دانشگاههای مورد تاييد وزارت بهداشت در باکو 2018

فهرست دانشگاههای مورد تاييد وزارت بهداشت در باکو 2018 در لینک زیر قابل مشاهده است:

لیست دانشگاههای تاييد وزارت بهداشت در باکو 2018

جهت اطلاع از شرایط تحصیل پزشکی در آذربایجان با مشاوران موسسه تماس حاصل فرمایید.

حتما بخوانید:
4.8/5 - (13 امتیاز)