بورسیه تحصیلی دانشگاههای خصوصی در ترکیه

تحصیل پزشکی در دانشگاههای خصوصی ترکیه با بورس تحصیلی موسسه:

اگرقصد تحصیل در ترکیه را دارید، ناگزیر به این انتخاب می رسید که دانشگاههای خصوصی ترکیه را انتخاب کنید یا دانشگاههای دولتی ترکیه. بدون شک انتخاب هرکدام مستلزم این است که نکات خاصی را در نظر بگیرید. همچنین به هدف نهایی شما نیز بستگی دارد.

برای تحصیل در دانشگاههای دولتی ترکیه بالاخص دانشگاههای مورد تایید ایران، باید در آزمون ورودی شرکت کنید. دو نوع آزمون را امکان انتخاب دارید. یک آزمون اختصاصی ویژه دانشگاههای ترکیه و همچنین یک آزمون بین المللی.

اسم آزمون اختصاصی، yos بوده و اردیبهشت هر سال توسط هر دانشگاه بطور مستقل برگزار می شود و شما برای قبولی در این آزمون باید از قبل آماده شوید. که برای این موضوع هم میتوانید از کلاسهای آمادگی موسسه استفاده نمایید و هم بابت حضور در کلاسهای آمادگی در کشور ترکیه با موسسه تماس حاصل نمایید.

آزمون بین المللی هم هست که میتوانید بجای شرکت در آزمون یوس، در آن شرکت نموده و کارنامه آن را برای انتخاب رشته و اپلای در دانشگاههای ترکیه استفاده نمایید. اسم این آزمون بین المللی sat است. و شما برای قبولی در این آزمون نیز باید از قبل آماده شوید. که برای این موضوع هم میتوانید از کلاسهای آمادگی موسسه استفاده نمایید و هم بابت حضور در کلاسهای آمادگی در کشور ترکیه با موسسه تماس حاصل نمایید.

در صورتی که امکان و علاقه ای به شرکت در این آزمون ندارید، گزینه انتخابی شما دانشگاههای خصوصی خواهد بود. تحصیل در دانشگاه های خصوصی ترکیه مستلزم این است که شهریه های دانشگاه را که گاها بسیار زیاد است پرداخت کنید.

img slider 4633 13
بورسیه تحصیلی دانشگاههای خصوصی در ترکیه

تحصیل در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در دانشگاههای خصوصی ترکیه شهریه ای بین 10 هزار الی 25 هزار دلار در سال را دارند. تعدادی از دانشگاه های خصوصی این امکان را فراهم می آورند که دانشجو پس از چند ترم تحصیل در ترکیه، در برخی دانشگاه های اروپایی مهمان شود و در صورت حفظ معدل مناسب در آنجا تحصیلات خود را ادامه دهد.

موسسه آباد مهاجر دانش با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با سالها تجربه و با بهره گیری از مشاورینی مجرب و متخصص، آمادگی دارد تا بعد از بررسی مدارک شما، بورس تحصیلی از 10 درصد تا 100 درصد از دانشگاههای خصوصی برای علاقمندان عزیز تحصیل در دانشگاههای ترکیه را فراهم نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

همکاران موسسه آباد مهاجر دانش در خصوص نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز جهت پذیرش بورسیه تحصیلی و نیز تحصیل در دانشگاه های ترکیه در مقاطع مختلف همراه شما می باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط تحصیل در ترکیه در تمامی مقاطع و رشته ها می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

حتما بخوانید:

5/5 - (11 امتیاز)