متقاضیان تحصیل در خارج از کشور که از طریق موسسات اعزام دانشجو اقدام می کنند، قبل از هر اقدامی ابتدا دانشگاه معتبری را از روی لیست اداره دانش آموختگان وزارت علوم انتخاب کنند. سپس به فهرست موسسات اعزام دانشجو مجاز و غیر مجاز که از سوی وب سایت اداره بورس و اعزام دانشجویان خارج وزارت علوم منتشر شده مراجعه کرده و هیچ آدرس دیگری را قبول نکنند.

در این بخش از سایت تحصیل در خارج از کشور می توانید لیست موسسات اعزام دانشجو مجاز و مورد تایید سازمان امور دانشجویان وزارت علوم ایران را مشاهده کنید. این موسسات اعزام دانشجو طی آخرین بروزرسانی سایت وزارت علوم در تاریخ تیر ۱۴۰۲ می باشد. لیست موسسات به ترتیب تاريخ تمديد درج شده است. همچنین می توانید جهت دانلود لیست موسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور به صورت فایل PDF از لینک زیر استفاده نمایید:

آخرین بروزرسانی:  تیر ۱۴۰۲

001

002

چند نکته مهم برای انتخاب موسسه معتبر

  • متقاضیان محترم در هنگام عقد قرارداد با هر یک از موسسات زیر، لازم است نسبت به تاریخ انقضاء مجوز صادره دقت لازم راداشته باشید.
  • موسساتی که اعتبارمجوزفعالیتشان منقضی شده است، حائز شرایط برای عقد قرارداد نیستند.

هر موسسه یا شرکت خدمات اعزام دانشجوبه خارج از کشور، فقط مجاز به اعزام دانشجو به کشورهایی هستند؛ که نامشان در مقابل نام موسسه (ستون حوزه فعالیت ) درج گردیده است. بنابراین متقاضیان عزیز قبل از عقد قرداد به این نکته توجه کنید؛ که آیا موسسه مورد نظر آنها اجازه‌ی اعزام دانشجو را به کشور مورد نظر آنها دارند یا خیر؟ همچنین هرکدام از موسسات فقط مجاز به انجام فعالیت در شهری هستند؛ که در فهرست (ستون محل دفتر) قید گردیده است. بنابراین موسسات اجازه فعالیت در شهرهای دیگر کشور حتی شعبه و یا نمایندگی های دیگر را را ندارند.

هر یک از موسسات خدمات اعزام دانشجو به خارج از کشور صرفاً مجاز به تبلیغ درستون “ آدرس الکترونیکی وسایت اعلام شده“ به سازمان می‌باشند؛ به همین دلیل تبلیغ در سایر سایت های الکترونیکی و همکاری با سایر موسسات اعزام دانشجو غیر مجاز است. همچنین تبلیغ در سایر حوزه های فعالیت کاملاً غیرمجاز بوده و از درجه اعتبار ساقط است.

حتما بخوانید:

مجوز موسسه آباد مهاجر دانش

موسسه آباد مهاجر دانش دارای مجوز رسمی اعزام دانشجو می باشد و در لیست PDF موجود در سایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران ثبت گردیده است.

مهاجر دانش

موسسه آباد مهاجر دانش (با مجوز رسمي از وزارت علوم تحقيقات و فناوری) متشکل از دانش آموختگان و متخصصان دانشگاههای ایران و ترکیه بوده و کلیه فعالیتهای آن و در محطیهای آکادمیک و توسط نخبگان این حوزه انجام میشود. با عنایت به تجربیات، ارتباطات و اطلاعات متخصصان حاضر در تیم مهاجر دانش بر آن شدیم تا برای علاقه-مندان تحصیل در ترکیه راهنمایی ها و خدمات لازم را از مسیر قانونی ارائه نماییم. ما اعتقاد داریم: «آینده چیزی نیست که دست هرکسی بسپارید! مراقب افراد و موسسات غیرمجاز باشید»

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل در ترکیه با مشاوران موسسه تماس حاصل فرمایید.

4.8/5 - (11 امتیاز)