اعتبار علمی دانشگاههای ترکیه

دانشگاه‌های کشور ترکیه در سال‌های گذشته اعتبار علمی بالایی در مجامع بین‌المللی کسب کرده‌اند به طوری که مدارک علمی این دانشگاه‌ها در کلیه کشورهای دنیا معتبر و شناخته شده است.

در رشته پزشکی اکثر دانشگاهها پس از فارغ‌التحصیلی به دانش آموختگان کارت طبابت بین‌المللی اعطا می‌شود. دانشجویان ممتاز امکان بورسیه شدن توسط سازمانها و مؤسسات آموزش آمریکایی و اروپایی را دارند و حتی در برخی دانشگاهها از ترم دوم به بعد می‌توان به دانشگاه‌های آمریکا  و اروپا در همان رشته و ترم تحصیلی منتقل شد.

چرا که دانشگاههای ترکیه حداقل با یک دانشگاه دیگر معتبر اروپایی یا آمریکایی توافقنامه تبادل دانشجو دارند. دانشگاههای ترکیه طی سالیان گذشته به طرز چشم گیری هم از لحاظ کیفیت آموزشی و هم کمی توسعه یافته اند.

دانشجویان خارجی امکان انتخاب بسیار بالایی برای تحصیل در ترکیه برخوردارند. کیفیت سیستم آموزشی دانشگاههای ترکیه در رتبه بندی های بین المللی منعکس شده است.

دانشگاه‌های ترکیه دارای امکانات عالی، دارای فضای آموزشی مناسب، کتابخانه هاای بزرگ و مجهز، آزمایشگاههای به روز، زمین‌‌های ورزشی متعدد، امکانات تفریحی و خدمات درمانی و غیره هستند.

حتما بخوانید:

اعتبار علمی دانشگاههای ترکیه

دانشگاه های ترکیه معمولا در خصوص خوابگاه مشكلي ندارند و امکانات خوابگاهی در دانشگاههاي تركيه طی سالیان گذشته افزایش پیدا کرده و عمدتا دانشجویان خارجی از خوابگاههای مجهزی برخوردار بوده اند.

دانشجویان در دوره تحصیل خود در دانشگاه های ترکیه بیمه درمانی دارند و تسهیلات درمانی آنها رایگان می باشد.

برای ورود به کشور ترکیه  نیازی به ویزا نیست و افراد پس از ثبت نام در دانشگاه ویزای تحصیلی دریافت می نمایند.

تحصیل در ترکیه

اگر علاقه مند به ادامه تحصیل در ترکیه هستید، اگر تمایل دارید پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی را در ترکیه تحصیل کنید با ما در تماس باشید.

مشاورین مجرب  موسسه آباد مهاجر دانش شما را در رسیدن به هدفتان تحصیل در ترکیه راهنمایی می نمایند.

همکاران موسسه آباد مهاجر دانش در خصوص نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز جهت پذیرش بورسیه تحصیلی و نیز تحصیل در دانشگاه های ترکیه در مقاطع مختلف همراه شما می باشند.

جهت کسب اطلاعات شرایط تحصیل در ترکیه می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

اعتبار علمی دانشگاههای ترکیه
5/5 - (19 امتیاز)